Our business supports people of Ukraine. We donate 3 Eur of each bean bag sold to the Blue/Yellow support organization.
Pohjois-Euroopan suurin säkkituolien valmistaja!
Ota yhteyttä!Puh: 0207320190E-mail: [email protected]


U.K.K.


Hinnat, laskut kysymykset

Voiko yritys ostaa laskun perusteella?
Kyllä, yritykset voivat ostaa tarjoamiamme tuotteita. Lähetämme laskun joka tapauksessa ALV kanssa.
Mitä tietoja laskussa tarvitaan?
Jos olet arvonlisäverovelvollinen: Yrityksen nimi, rekisteritunnus, ALV-numero ja osoite. Jos et ole arvonlisäverovelvollinen: Syötä yrityksesi nimi ja muut kentät miinusmerkki (-)
Voidaanko hinnasta neuvotella, jos haluan ostaa suuremman määrän tuotteitanne?
Pyrimme aina tarjoamaan parhaan hinnan ostajillemme, mutta jos olet valmis ostamaan enemmän kuin 10 kpl. voit kirjoittaa osoitteeseen [email protected], niin annamme sinulle parhaan mahdollisen hinnan tarvittavasta määrästä.
Onko yksityishenkilöille ja yrityksille erilliset hinnat?
Hinnat ovat samat molemmissa tapauksissa. Yli 5 kpl tilauksesta saat halvemman hinnan.
Tuleeko tilatuista tuotteista lasku?
Lähetämme sinulle laskun sähköpostitse heti tilauksen tekemisen jälkeen tilausvahvistuksen kanssa.
Sisältävätkö verkkokaupassasi näkyvät hinnat arvonlisäveron?
Kyllä, kaikkien verkkokaupassamme olevien tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Kuinka voin olla varma, että olette vastaanottanut tilaukseni?
Tilaus syötetään automaattisesti järjestelmäämme "Osta"-painikkeen painamisen jälkeen. Tämän jälkeen saat sähköpostiisi vahvistuksen, että tilauksesi on rekisteröity.

Lähetyskysymykset

Mihin toimitatte säkkituolija ?
Toimitamme säkkituoleja koko suomessa.
Onko mahdollista saada tilauksia nopeammin kuin verkkosivuilla ilmoitettu aika?
Tuotteen toimitusaika tulee automaattisesti. Tilaus toteutetaan vasta kun lasku on maksettu, pyrimme toimittamaan sovittua aikaa nopeammin. Jos sinulla on erityinen toimitusaikapyyntö, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse: [email protected]
Onko mahdollista noutaa tavarat itse?
Tällä hetkellä emme pysty tarjoamaan tätä Suomessa.
Entä jos en ole kotona, kun kuriiri tulee arkipäivänä?
Toimitamme tavarat DPD:n kuriireilla. He jakavat tilaukset yleensä arkipäivisin. Jos haluat saada tilauksesi viikonloppuna, kirjoita pyyntösi "Lisätietoja" -ruutuun. Tai ota yhteyttä DPD:n asiakastukeen, kun olet saanut tilauksesi seurantakoodin.
Mikä on tuotteiden toimitusaika?
Jokaisella tuotteella on oma toimitusaikansa. Toimitusaikatiedot näet tuotteen alta, mikäli olet valinnut sopivan värin.
Kuinka lähetätte tilaukset?
Yleensä lähetämme tuotteet asiakkaille DPD kuriireilla. On kuitenkin mahdollista tilata myös ~ 200 maasta ympäri maailmaa.
Onko mahdollista, kokeilla tuotteita?
Tällä hetkellä meillä ei ole näytehuonetta Suomessa.

Takuu- ja palautuskysymykset

Annatko tuotteille takuun?
Annamme myymillemme papupusseille 12 kuukauden takuun ostopäivästä lukien laskun peruustella. Takuu ei kata mekaanisia vaurioita tai vikoja tuotteen virheellisestä käytöstä ja polystyreenipapujen luonnollisesta kulumisesta, joilla papupussit on täytetty. Takuu on voimassa, jos kyseisessä tuotteessa on valmistusvirheistä tai myyjän virheestä johtuvia ongelmia. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse [email protected] ja annamme sinulle kaikki tarvittavat tiedot. Voit lukea lisää takuusta täältä: https://www.puskupusku.fi/warranty
Kuinka kauan säkkituolin korjaaminen kestää keskimäärin?
Tykkituolin korjaamiseen menee keskimäärin 1 viikko. Otamme kuitenkin takuutyöt aina etusijalla, jotta säkkituoli palautetaan sinulle mahdollisimman pian.
Vaihdatteko viallisen säkkipussin, jos vanhaa ei voida korjata?
Jos säkkipussin takuuaika ei ole umpeutunut, se vaihdetaan tai hyvitetään. Voit lukea lisää takuusta täältä: https://www.puskupusku.fi/takuu
Jos säkkituolin ompelu on repeytynyt?
Lähetä meille sähköposti ja yritetään löydä ratkaisu. Meidän sähköpostiosoite: [email protected]

Muita kysymyksiä

Kuinka voin peruuttaa tilaukseni?
Tilauksen peruuttamiseksi ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa: [email protected]
Onko PuskuPusku säkkituoleissa eko-nahkasarja?
Valitettavasti ei. Eko-nahka ei sovellu säkkituolien valmistukseen, koska se on liian heikko ja rikkoutuu nopeasti. PuškuPušku käyttää ulkona korkealaatuista ja kestävää REACH sertifoidua keinonahkaa. REACH-sertifikaatti tarkoittaa, että keinonahka ei ole terveydelle haitallista eikä sisällä haitallisia aineita.
Kuinka voin peruuttaa uutiskirjeen tilauksen?
Napsauta esitessa olevaa linkkiä peruuttaaksesi uutiskirjeet.
Mitä sana SKIN tarkoittaa (päällyste)?
SKIN on vain säkkipussin ulkokansi (se, joka tulee värin mukana). se ei sisällä rakeita tai sisäpussia. SKIN ostetaan yleensä, kun halutaan vaihtaa olemassa olevan istuinlaukun ulkopäällinen.
Kuinka pian saatte tilaukseni, jonka olen tehnyt verkkokaupan kautta?
Vastaanotamme tilauksesi heti "Osta"-painikkeen painamisen jälkeen. Tilaus astuu voimaan, kun lasku on maksettu.
Onko säkkituolin papupussin täyttäminen mahdollista?
Säkkituolin papupussin täyttäminen on nopea ja yksinkertainen prosessi. Sinun on avattava papupussi sisävuoren vetoketju ja asetettava uudet täyttöpakkaukset sen sisään. Papupussin täyttäminen on helpompaa toisen henkilön avulla – toinen pitää kiinni avatusta vuorauksesta ja toinen kaataa pavut sen sisään. Varmista, että teet tämän sisätiloissa paikassa, joka on vapaa tuulesta tai tuulesta. Täyttökuplia voit ostaa TÄÄLTÄ: https://www.puskupusku.fi/other-products/filling-bubbles#! Katso papupussin täyttäminen TÄÄLTÄ: https://www.youtube.com/watch?v=qSnFHcy906w
Voinko laittaa logon säkkipussiin?
Taip, visą informaciją kaip išsiuvinėti arba uždėti spaudą ant sėdmaišio rasite čia: https://www.puskupusku.lt/spauda-ant-sedmaisiu ir https://www.puskupusku.lt/sedmaisio-siuvinejimas
Milloin aloitatte tuotannon / tilauksen täyttämisen?
Aloitamme tuotannon/tilauksen täyttämisen heti maksun saatuamme.
Vuokraatteko myös säkkituoleja?
Tällä hetkellä emme tarjoa tätä palvelua Suomessa.
Asiakaspalvelun työaika?
Meidä asiakaspalvelu on avoinna Ma-Pe 10-16.00 puhelitsi. Sähkopostiin vastauksiin mene 1-2 työpäivä.
Mitkä säkkituolit soveltuvat ulkokäyttöön?
OX-, Riviera- tai Outside-kankaista valmistetut sökkituolit sopivat ulkokäyttöön hyvällä säällä. Kun sataa tai sataa lunta, on suositeltavaa sijoittaa pussit katon alle.
Kuinka voin ottaa yhteyttä jos tarvitsen?
Jos sinulla on kysyttävää, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected]
Onko mahdollista ostaa VAIN ulkolaukku?
Taip, galima. Parašykite el. paštu [email protected] koks sėdmaišio modelis ir audinys, pasiūlysime Jums geriausią kainą.
Entä jos en löydä haluamaani tietoa tuotekuvauksesta?
Kirjoita meille osoitteeseen [email protected] ja vastaamme kysymykseesi 1-2 työpäivän kuluessa.
Entä jos tuotekuvauksessa olevat tiedot ovat erilaisia ​​ja hämmentävät minua?
Kirjoita meille osoitteeseen [email protected], niin tarkistamme tiedot ja vastaamme kysymyksiisi 1-2 työpäivän sisällä.

Mistä voin ostaa

Myykö Hobbyhall Suomessa Pusku Pusku -tuotteita?
Kyllä, Hobbyhall on PuskuPuskun jälleenmyyjä. Verkkokauppamme on virallinen myyjäliike.
Mistä löytää ostoskorin?
Ostoskori sijaitse oikealla puolella, merkitty punaisella kärryllä

Maksukysymykset

Mistä tiedän, voinko ostaa tuotteitasi osamaksussa?
Osamaksupäätöksen tekee osamaksun tarjoaja, jota varten sinun tulee valita ostoa tehdessäsi osamaksu ja sen jälkeen sinut ohjataan osamaksun tarjojan verkkosivuille. Siellä sinun tulee täyttää vaaditut kentät ja saat osamaksuvastauksen minuuteissa.
Mitä on Osamaksun vähin summa ?
Osamaksuun vähin summa on 100.- eur.
Kuka voi ostaa osamaksussa?
Vain täysi-ikäiset, joilla on voimassa oleva henkilökortti tai uuden mallin ajokortti, Suomen tai Euroopan unionin jäsenvaltion kansalaisen passi ja saavat säännölliset tulot Suomeen, voivat ostaa tavaraa osamaksussa.
Saako ostaa osamaksulla?
Kyllä saa! Meidän kumppani osamaksuun on Klarna. Osamaksun sopimuksen saa tehtää ostokorissa.
Voinko muuttaa jälkimaksupäivää?
Kun sopimus on allekirjoitettu, maksupäivää ei voi muuttaa. Sopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä voit kuitenkin valita sinulle sopivimman kuukauden päivämäärän maksun suorittamiseen.
Mitä vaihtoehtoja minulla on tilaukseni maksamiseen?
Voit maksaa tilauksen seuraavasti: Pankkilinkki
Voinko tehdä tilauksen puhelimitse?
Ei, se ei ole mahdollista. Annamme asiakkaillemme vain tietoja ja vastaamme kysymyksiin puhelimitse ja itse tilaus tulee tehdä verkkokaupan www.puskupusku.fi kautta.
Jos minun on lisättävä tilaukseen lisätietoja (ovikoodi, talo, portaat jne.)?
Voit lisätä tilaukseen lisätietoja ostoskoriin. Kirjoita kaikki tarvittavat tiedot "Lisätietoja" -ruutuun
Onko mahdollista suorittaa maksu muiden puolesta ja toimittaa se vaihtoehtoiseen osoitteeseen (esim. työosoite tai ystävä tai naapuri)?
Joo. Ilmoita vain oikea osoite, johon kuriirin tulee toimittaa ostetut tuotteet (mainitse tämä myös tilauksen yhteydessä "Lisätietoja" -kohdassa).

Taivaallinen istumakokemus

Pehmeä nautinto joka mukautuu täysin kehosi muotoon

Nopea tuotanto

Tilauksesi valmistetaan sinulle meidän tehtaalla 2-5 päivässä

Vaihdettavat materiaalit

Voit vaihtaa erikseen sisältöä, sisä- ja ulkolaukkua million ja miten haluat

Laaja valikoima

Laaja valikoima tuotteita ulko- ja sisäkäyttöön eri kankailla

Asiakaspalvelu





Huomioi, että sivustomme käyttää evästeitä käyttökokemuksen parantamiseksi, tilastointi- ja markkinointitarkoitukseiin. Klikkaamalla "Hyväksy" painiketta, annat suostumuksesi evästeiden käytölle. Lue lisää evästeistä: Tietosuojakäytäntö